jueves, 6 de marzo de 2014

Capítol II ( el diari secret de l'Edmund)

El viatge cap a Canterbury
Estimat diari secret, després de la gran desgràcia de perdre la padrina , em de decidit anar a  Canterbury en la l’ajuda econòmica d’un mossèn , tenim por perquè no sabem que trobarem al arribar a Canterbury .
El viatge se’m fa pesat , la mare m’ha dit que si m’avorreixo que conti tots els animals salvatges que anem vegem durant el camí. Al principi em semblava molt avorrit , però hi ha animals de tota manera, petitons, gegants , bonics, lletjos, ...
Com :
La guineu que té el pel vermellós, el morro punxegut i blanc per sota, i els ulls maliciosos.
El teixó surt de nit a menjar fruita silvestre, arrels, bolets i insectes: li agrada de tot !
El cérvol a la tardor  bramen per atreure les femelles . Després s’envesteixen amb les banyes , per demostrar a les cérvoles qui és el més fort. Li cauen les banyes cada any i després li tornen a créixer.
El senglar és un porc salvatge.  Pot pesar fins a 90 kg . les truges tenen entre 2 i 6 cries. 
L’esquirol acumula provisions per a l‘hivern . S’alimenta de llavors, fruita silvestre, nous, avellanes i insectes. De dia la seva cua li serveix per parar-li el sol i de nit li fa d’abric!
El llop es un animal que a la nit surt a caçar i de dia s’amaga per que no el vegem.
El gamarús viu dins d’un arbre foradat . De nit va en silenci buscant ratolins. Té uns ulls molt grossos i molt bona vista.
En total vaig veure IV guineus , VII teixons ,I cérvol, V senglars, II esquirols,  III gamarussos i també vaig sentir II grups de llops que es comunicaven en plena nit.

Aquest viatge m’ha encantat , sort que em vaig distreure moltíssim, perquè sinó arribaria  a ser un pal i un gran desastre de viatge.

No hay comentarios:

Publicar un comentario