sábado, 8 de marzo de 2014

Capítol VI

Estimar diari,
Perdona’m no te pogut escriure des de fa molt de temps. En aquell castell no hi havia temps per descansar i vaig haver de deixar-te guardat fins avui.
Ara estic a Canterbury, però per motius diferents que a l’última vegada. M’acabo de mudar aquí per treballar recollint femta. Sí, no es una feina fantàstica però paguen millor que en aquell castell. A demés, l’amo és molt diferent que l’altre, aquest és simpàtic i agradable, i té unes filles, que pel que sembla, són igual de simpàtiques i agradables que ell, bé també són molt maques... Crec, corregeixo, estic segur de que a pesar de fer aquesta feina, que no m’entusiasma, aquesta no serà temporal com l’altra, sino que inclús m’ho passaré bé amb aquesta família i els nous amistosos companys de feina que tinc.
A la mare no li ha fet gràcia que tornés a Canterbury, però que hi farem... No sé pot tenir de tot en aquesta vida.

No hay comentarios:

Publicar un comentario